Δελτίο Τύπου Σεπτέμβριος 2022

Δελτίο Τύπου Σεπτέμβριος 2022

Δελτίο Τύπου Σεπτέμβριος 2022

21/09/2022

JLM Lubricants Δελτίο Τύπου για Άμεση Δημοσίευση Σεπτέμβριος 2022

Έρευνα αποκαλύπτει περικοπές στη συντήρηση αυτοκινήτου

Με το Motor Ombudsman να αναφέρει ότι: "Το 56% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων του Ηνωμένου Βασιλείου που δεν έχουν προγραμματίσει το επόμενο σέρβις τους, σκέφτονται είτε να μην το κάνουν είτε να καθυστερήσουν το ετήσιο σέρβις του οχήματός τους για να εξοικονομήσουν χρήματα λόγω της απότομης αύξησης του κόστους ζωής." Και "το 68% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες που σχετίζονται με το αυτοκίνητο", υποστηρίζει η JLM Lubricants ότι αυτό δεν περιορίζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

"Αυτή η έρευνα δεν αποτελεί έκπληξη για εμάς, επειδή οι διανομείς μας αναφέρουν παρόμοια ευρήματα", λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της JLM Lubricants, κος Gilbert Groot. "Τα προϊόντα μας πωλούνται σε περισσότερες από 45 χώρες, από τη Σλοβακία, την Ελλάδα και τη Γερμανία μέχρι την Αυστραλία, την Γκάνα και την Αμερική. Το κόστος ζωής αυξάνεται σχεδόν σε κάθε χώρα λόγω των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της πανδημίας και του πολέμου στην Ουκρανία. Αυτό οδήγησε τις τιμές των καυσίμων να ξεφύγουν από τον έλεγχο - στις αντλίες καυσίμων και στα σπίτια και τις επιχειρήσεις. Οι αυτοκινητιστές είναι καταναλωτές και έτσι προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες όπου μπορούν. Ωστόσο, η περικοπή του σέρβις και της συντήρησης του οχήματος είναι μια ελαττωματική στρατηγική που οδηγεί σε σημαντικές δαπάνες όταν τα μικρά προβλήματα κλιμακώνονται όσο μπορούν. Πάρτε το παράδειγμα του DPF. Εάν ένας οδηγός αποφασίσει να αγνοήσει το προειδοποιητικό σήμα ή να συμπληρώσει το υγρό αναγέννησης με ένα προϊόν χαμηλού κόστους, παίζουν άθελά τους έναν ρόλο στο να καταστραφεί το DPF χωρίς επισκευή. Έχουμε τόσες πολλές περιπτωσιολογικές μελέτες από μέλη του παγκόσμιου δικτύου DPF Doctor, όπου οι αυτοκινητιστές έχουν φέρει το όχημά τους σε έναν DPF Doctor μόνο για να τους πουν ότι το DPF έχει υποστεί ζημιά που δεν επισκευάζεται. Στη συνέχεια, η επιλογή είναι να διαλύσουν το αυτοκίνητό τους επειδή το κόστος αντικατάστασης του DPF είναι απαγορευτικό σε σχέση με την αξία και την κατάστασή του ή να πληρώσει για ένα νέο DPF. Ακούμε επίσης ιστορίες αυτοκινητιστών που χρησιμοποιούν υγρά αναπλήρωσης DPF κατώτερης ποιότητας, κάτι που είναι τρέλα όταν αποκαλύπτονται οι συνέπειες αυτού."

Η απόδειξη ότι ο κος Groot δεν είναι μόνος σε αυτήν την άποψη προέρχεται από τον Darren Darling, ιδρυτή του The DPF Doctor δικτύου, ο οποίος λέει: "Χωρίς τη σωστή ποσότητα ενεργών συστατικών (FBC) στο υγρό DPF, το σύστημα DPF δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά και αυτό οδηγεί σε πρόωρο φραγμό του DPF, αυξημένη κατανάλλωση και σε ορισμένες περιπτώσεις κατεστραμμένο DPF. Ως ειδικοί στο DPF είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε μόνο προϊόντα που είτε πληρούν είτε υπερβαίνουν τις προδιαγραφές OE, όπως το JLM DPF Refill Fluid, το μόνο προϊόν που το κάνει στα δικά μας συνεργεία."

"Αν φτάσουμε στο επίκεντρο αυτής της έρευνας από το Motor Ombudsman Bureau, είναι σαφές ότι ο επαγγελματίας μηχανικός κρατά τα κλειδιά", συνεχίζει ο κος Groot. "Είναι δουλειά τους να προειδοποιούν τους πελάτες για τις συνέπειες της μη φροντίδας του οχήματός τους, επειδή αυτή η νοοτροπία της στουθοκαμήλημου δεν λειτουργεί. Η οδήγηση ενός οχήματος στο δρόμο μέχρι να μην υπάρχει άλλη επιλογή παρά να πάει στο συνεργείο, αυξάνει επίσης την πιθανότητα να το φθείρει μέχρι το σημείο χωρίς επιστροφή. Τώρα είναι η ώρα για τους μηχανικούς να το αντιμετωπίσουν χωρίς καθυστέρηση, μιλούν από άποψη δεοντολογίας και από εμπειρία. Πρέπει να το κάνουν χρησιμοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας που έχουν στη διάθεσή τους. Συνεργαζόμαστε με χιλιάδες μηχανικούς σε όλο τον κόσμο παρέχοντας αξιόπιστα πρόσθετα του after market που βοηθούν στη διατήρηση χαμηλού κόστους επισκευής και συντήρησης, κάτι που είναι ευπρόσδεκτα νέα ​​για τους αυτοκινητιστές. Ωστόσο εάν οι μηχανικοί δεν γίνουν πιο ομηλητικοί, εκπαιδεύοντας τους πελάτες για τα οφέλη από τη διατήρηση των αυτοκινήτων τους σε καλή κατάσταση και διευκρινίζοντας τι μπορεί να συμβεί εάν αποφασίσουν να κόψουν δρόμο μειώνοντας το κόστος, αυτή η κατάσταση θα επιδεινωθεί."

"Και ποιος χάνει στο τέλος; Ο αυτοκινητιστής", καταλήγει ο κος Groot.

Add Comment